Missie en Doelstelling

1. De stichting heeft tot doel: het voorkomen en oplossen van financiële schuld-problematiek van particulieren, geïnspireerd door Bijbelse motivatie. De stichting zet daarvoor SchuldHulpMaatjes in. De SchuldHulpMaatjes zijn gecertificeerd en geregistreerd. Ten behoeve hiervan is de stichting lid van de landelijke Vereniging SchuldHulpMaatje Nederland.
  2. De stichting dient het algemeen belang en heeft geen winstoogmerk.
  3. De stichting heeft mede tot doel Fietsmaatjes Noordwijk in stand te houden.

De doelstelling van Fietsmaatjes Noordwijk is om mensen die nog graag willen fietsen, maar dit zelfstandig niet meer kunnen, fietstochten op een zogenaamde duofiets aan te bieden onder begeleiding van een vrijwilliger. Deze duofietsen zijn voorzien van onder meer elektrische trapondersteuning.

1. De stichting heeft tot doel hulp of ondersteuning te verlenen of advies te bieden aan mensen die in algemene zin hulp nodig hebben op het gebied van welzijn.

Algemene gegevens Stichting Hulp In Noordwijk (SHIN)

NaamStichting Hulp In Noordwijk
RSIN857561315
Kamer van Koophandel68717849

Bestuur van de Stichting

Voorzitter:L.J.G. Salman (Leo)
SecretarisA.van den Bergh (Ad)
PenningmeesterT. van Donk-Geer (Trudy)
Het bestuur bestaat uit vrijwilligers en ontvangt geen vergoeding.
De Stichting Hulp In Noordwijk streeft ernaar u zo duidelijk mogelijk te informeren. Aan de informatie die op deze website kunt u geen rechten ontlenen.

Correspondentieadres bestuur

Stichting Hulp in Noordwijk